niedziela, 18 maja 2014

Łosoś z pieprzem i chili - pyszny i zdrowy obiad!

Witajcie!
Dziś kolejny prosty przepis na przepyszny i mega zdrowy obiad! Wzięty od mojej Mamy :)
Mój Wojtek, który za rybami jakoś specjalnie nie przepada powiedział, że nigdy nie jadł czegoś tak smacznego! Zapraszam!


Składniki:
  • 2 płaty łososia
  • 1/2 cytryny
  • pieprz
  • chili w proszku
  • 2 ząbki czosnku
  • 2 łyżki oliwy z oliwek
  • brokuły
(Dzień wcześniej polewamy surowego łososia sokiem z cytryny i posypujemy delikatnie pieprzem i chili) Danego dnia, do rozgrzanego na 160 - 180 stopni piekarnika wsadzamy łososia na folii aluminiowej i pieczemy przez 20 minut, następnie, nie wyłączając pieca, posypujemy łososia posiekanym czosnkiem i polewamy oliwą. Dalej wkładamy na 10 minut i jeśli się przypieka, przykrywamy z góry folią aluminiową. W międzyczasie robimy brokuły na parze. Smacznego!

Całuję,
Luna
Przepis doskonały dla I fazy diety 17-dniowej

10 komentarzy:

  1. dawno nie jadłam łososia, narobiłaś mi ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super szybkie i smaczne dietetyczne przepisy. Polecam zaglądać na moja ulubioną strone z lekkimi przepisami https://www.facebook.com/AllevoJedzIChudnij/app_387030424731412

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham łososia:-) meeega wyglada

    OdpowiedzUsuń
  4. It's going to be finish of mine day, but before end I
    am reading this impressive article to improve my know-how.


    Feel free to surf to my homepage goji berry (https://www.youtube.com/)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW just what I was searching for. Came here by searching for johnny cash

    Feel free to visit my site; goji pro emagrece

    OdpowiedzUsuń
  6. Good site you've got here.. It's hard to find good quality
    writing like yours nowadays. I truly appreciate individuals like you!
    Take care!!

    Here is my webpage keraplex bio

    OdpowiedzUsuń
  7. super zdrowo: na aluminium i z brokułami utrudniającymi absorbcję jodu, ale za to ładnie wygląda na zdjęciu...

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzisiaj właśnie jadłam łososia, wrzuciłam go na patelnię i delikatnie obsmażyłam, a potem lekko poddusiłam, wyszedł pycha - ale muszę spróbować tego Twojego przepisu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...