czwartek, 16 stycznia 2014

Kakaowo-bananowe dietetyczne niebo w gębie

Witajcie!
Gdy 13 stycznia napisałam na Lunowym Facebooku o odbieraniu swojego aparatu, Karolina natchnęła mnie. A konkretnie natchnęła mnie 'atakująca nutella'. :)
Bo czemuż by nie stworzyć dietetycznego dania, które będzie i zdrowe i pyszne i z czekoladową nutą?
Miał być omlet. Wyszła jajecznica na słodko.
Zapraszam!


Składniki:
  • 2 jajka
  • banan
  • łyżeczka niedosładzanego kakao
  • łyżeczka miodu
  • gruszka
Jajka, banana, kakao i miód miksujemy na gładko (ja użyłam smoothie blendera) i przelewamy na rozgrzaną i delikatnie posmarowaną olejem patelnię. Od razu zmniejszamy ogień do minimum. Zawartość patelni co jakiś czas mieszamy i w między czasie kroimy gruszkę. Gdy uznamy, że nasza 'jajecznica' jest gotowa, przekładamy ją na talerz i dekorujemy gruszką.
Oto zdrowe i dietetyczne danie bananowo - kakaowe.

Całuję,
Luna

A Wy co robicie, gdy czujecie, że 'atakują' Was słodkości, a akurat jesteście na diecie?

9 komentarzy:

Dziękuję za wszelkie komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...