niedziela, 27 stycznia 2013

Dietetyczny i pyszny omlet na śniadanie

Witajcie!
Dzisiaj kolejny przepis, który poleciła mi Whiness, tym razem na omlet z kaszy jaglanej. Jednak najpierw muszę powiedzieć, że życzę Wam, żebyście zawsze mieli pod ręką kogoś, kto się o Was zatroszczy w trakcie choroby, jak o mnie Wojtuś. To takie wspaniałe móc na kogoś liczyć.
Ale wracam do rzeczy!


Składniki:
(Przepis stąd :) Zrobiłam z połowy porcji)
  • 2 jajka
  • 3 łyżki mleka
  • 1/6 szklanki (przed ugotowaniem) ugotowanej i ostudzonej kaszy jaglanej
  • szczypta soli
  • 2 łyżki dżemu niskosłodzonego z czarnej porzeczki
  • gruszka
Jajka dokładnie mieszamy z mlekiem, kaszą jaglaną i solą. Moja patelnia miała 21 cm i posmarowałam ją olejem. Wyszedł akurat jeden omlet.Smażymy po obu stronach i podajemy z dżemem i pokrojoną na małe kawałki gruszką.
Wyszło przepysznie :) Naprawdę, bardzo Wam polecam ten przepis!



***

Faza 2 Dzień 3

Śniadanie: powyższy omlet
Przekąska: jabłko
Obiad: mały omlet też z kaszy jaglanej z szynką, ale nie wyszedł za dobry, także przepisu nie podam ;)
Przekąska: pomidorki koktajlowe
Kolacja: 2 jajka + dietetyczna mizeria - przepis niedługo :)

Dodatkowo: kawa, kilka herbat zielonych, dużo wody, leki :(
Niestety, przez to że jestem chora, nie mogę rezygnować z cukru (cholinex, stodal), mniej się ruszam (tylko stepper, bo z domu nie wychodzę) to staram się mniej jeść i więcej pić. Ale nie jestem pewna, czy przez to waga się na mnie nie obrazi. No cóż.
Trzymajcie się i życzę Wam zdrowia!
Luna
PS Jeszcze wrzucę zdjęcie sałatki, którą niedawno zrobiła mi moja Mama :) Gruszka, pomarańcza, jogurt naturalny <3



14 komentarzy:

  1. Życzę Ci, żebyś szybko powróciła do pełni zdrowia.
    Świetna sałatka i pycha omlecik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pycha , nie ma to jak pyszny słodki omlet !

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszny omlet, nie ma to jak zacząć dzień na słodko ;)

    Zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, muszę spróbować takiego z kaszą :) Wygląda smakowicie!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale boski :)
    też sie ostatnio przyjaźnię z Cholinexem, haha :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z kaszki? Mmm, na pewno dobry!

    OdpowiedzUsuń
  7. pyyszny omlet! :)


    ps. gdzie kupilas swoje śniadaniowe pudeleczko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tej stronie -> http://twojlunchbox.pl/ Pozdrawiam :*

      Usuń
  8. fajny pomysł z dodaniem kaszy do omletu zamiast mąki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. tak,pyszny pomysł z tą kaszą :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...