poniedziałek, 21 stycznia 2013

Dietetyczna jajecznica podwójnie paprykowa

 Witajcie!
Dzisiaj przepis na jajecznicę, którą zrobiłam sobie wczoraj na śniadanie w ramach mojej diety 17-dniowej.


Składniki:
  • 2 jajka
  • szczypta słodkiej papryki
  • pieprz, sól morska
  • 1 żółta papryka
Pokroić paprykę, wysypać ją na posmarowaną oliwą patelnię. Co jakiś czas mieszać.
W tym czasie możemy przygotować jajka. Wlewamy je do miseczki, rozbełtujemy widelcem i dodajemy przyprawy. Mieszamy energicznie, a następnie wylewamy na patelnię, na podsmażoną paprykę.
Wszystko mieszamy do ścięcia jajek i podajemy.
Smacznego! :)

***

Faza 1 Dzień 14

Śniadanie: powyższa jajecznica z żółtą papryką, pomarańcza
II Śniadanie: jogurt naturalny z dżemem brzoskwiniowym, gruszka
Obiad: łosoś pieczony, kopka szpinaku z jajkiem
Kolacja: jogurt naturalny z dżemem brzoskwiniowym

Do końca pierwszej fazy mojej diety zostały... 3 dni! Szczerze? Bardzo mi się podoba, wciąż. Ale już trochę mi brakuje mąki, czy ziemniaka od czasu do czasu ;)
Życzę Wam cudownego poniedziałku!
Luna

5 komentarzy:

  1. Wygląda smakowicie, tak trochę letnio, wiosennie... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały pomysł na jajecznicę. Muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  3. objetosciowo duzo wyszlo...mozna sie "zapchac" :) czyli idealne jak sie jest na diecie. yuummii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. z pewnością była smaczniejsza od tradycyjnej! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jadłyśmy jeszcze jajecznicy z papryką, ale musi być pyszna:) Na pewno wypróbujemy na śniadanie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...