czwartek, 10 stycznia 2013

Dieta 17 dniowa || Dzień 3.

Witajcie!

Widzę już bardziej pozytywne komentarze, co mnie cieszy :)
Powiem Wam, że na fajniejszej diecie nigdy nie byłam, naprawdę. Moje samopoczucie jest wspaniałe, tryskam energią i na myśl o kolejnych fajnych i zdrowych przepisach aż się uśmiecham. Nie przesadzam!

Dzień 3.

Śniadanie:
180 ml jogurtu naturalnego
łyżka niskosłodzonego dżemu jagodowego
1 pokrojona pomarańcza

Przekąska:
kubeczek winogron

Lunch:
2 jajka na twardo
zielona papryka

Przekąska:
pół kefiru
łyżka niskosłodzonego dżemu jagodowego

Obiad:
2 parówki
sałatka (pomidor, 1/3 cebuli, pieprz cytrynowy, pieprz zwykły, sól)

Dodatkowo: 6 szklanek wody, 1 herbata zielona

Przemyślenia: Jestem taka szczęśliwa, szczęście mnie rozpiera! Wczoraj upiekłyśmy z mamą kurczaka i skomponuję z nim zaraz sałatkę, którą wezmę na zajęcia. :)

A tu zdjęcie sałatki, którą miałam wczoraj na obiad.



Pozdrawiam ciepło!
Luna

5 komentarzy:

Dziękuję za wszelkie komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...