sobota, 18 sierpnia 2012

Fioletowe żurawinowe babeczki dla mojej Juli

Witajcie po długiej przerwie!

Dzisiaj podaję przepis na babeczki, które zrobiłam dla mojej Siostry - Julki z bloga BasJulowe pasje, wielbicielki koloru fioletowego, z okazji jej niedawnych urodzin :)



Składniki:
  • 2 szklanki mąki tortowej
  • 2/3 szklanki cukru
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1 szklanka mleka
  • 1/3 szklanki oleju
  • 2 jaja
  • barwnik fioletowy
  • aromat truskawkowy
  • miseczka żurawiny
Zalewamy żurawinę wrzącą wodą. Mieszamy łyżką mąkę, cukier, aromat w proszku, proszek do pieczenia i barwnik. Dodajemy mleko, olej i jaja. Mieszamy wszystko łyżką. Następnie, gdy żurawina jest już sparzona, odcedzamy ją i wsypujemy do ciasta. Mieszamy lekko i rozlewamy do papilotek. Wsadzamy do piekarnika rozgrzanego do 175 stopni na 25 minut. Po wystygnięciu dekorujemy lukrem i perełkami cukrowymi :)

Pozdrawiam Was serdecznie!
Luna

8 komentarzy:

  1. Ta polewa na babeczkach prezentuje się świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super prezent urodzinowy:) do tegto ta polewa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają super, ciekawe jaki smakują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. małe słodkości! porywam jedną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie ta fioletowa polewa przeraża :)
    Uwielbiam takie prezenty, półprodukty, albo coś do jedzenia. Z myślą o mnie i wyprodukowane tylko dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Muffinki były pyszne :) moja kochana Siostra dobrze mnie zna i wie, ze wszystko co fioletowe przypadnie mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...