wtorek, 10 lipca 2012

Przyprawy z wyspy Kos

Witajcie!
Przepraszam Was za to, że tak długo nie pisałam, ale to wszystko dlatego, że mój Chłopak miał urodziny, zdjęcia robiłam jego komórką i jakoś nie mogę znaleźć czasu, by je zgrać. Ale obiecuję, że pokażę Wam:
  • tort z borówkami amerykańskimi, startymi krówkami i lekko kakaowym biszkoptem
  • niesamowicie czekoladowe babeczki z suszonymi morelami i orzechami polane mleczną czekoladą
  • bajecznie kolorowe babeczki z suszonymi morelami i maślanym lukrem
Wszystko niebawem!
Jednak dziś pochwalę się przyprawami, które dostałam w prezencie od mojej przyjaciółki, która była na Kos.

 Papryka, przyprawa do klopsików, miks do tzatziki, oregano, laska cynamonu, miks do kurczaka, miks do steku, oliwa extra virgin.

Zaczęłam od przyprawy do klopsików. Jednak użyłam jej do kanapek z pieczywa Wasa z jajkiem. Wyszło naprawdę pysznie i aromatycznie! :)



Na zdjęciu widać mój nowy nabytek - pięknie zielony talerzyk <3
Na dniach będę wstawiała nie tylko przepisy na pyszne słodkości, które dostał mój Luby z okazji urodzin, ale też pomysły na użycie tych przypraw.
Pozdrawiam!
Luna

2 komentarze:

  1. juz się nie mogę tego tortu doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też marzy mi się Kos, a przez te przyprawy jeszcze bardziej chcę! Mam nadzieje, że w tym roku mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...