wtorek, 17 kwietnia 2012

Zdrowe, napełniające radością śniadanie :)

Witam Was serdecznie!
W końcu się doczekałam - obudziło mnie słońce! :) Od rana wskoczyłam w dobry humor.
Tak jak zawsze wstaję, idę do kuchni, robię sobie śniadanie i kawę, tak dzisiaj zrobiłam tylko kawę i zaczęłam się zastanawiać, na co mam ochotę. Opłaciło się, bo zjadłam najpyszniejsze danie na świecie, które bardzo Wam polecam, a szczerze mówiąc, nigdy nie myślałam o makaronie jako o pomyśle na śniadanie.



Składniki:
  • 50 g makaronu razowego (penne)
  • 90 g jogurtu naturalnego
  • łyżka otrębów owsianych
  • 2 łyżeczki konfitury truskawkowej
  • łyżka suszonej żurawiny
Jogurt wymieszać z otrębami, a makaron ugotować. Następnie, przełożyć do miseczki, oblać jogurtem, wyłożyć konfiturę i posypać żurawiną. Całość ma niecałe 350 kcal.
Pyszne, zdrowe, łatwe i ładujące bardzo pozytywną energią. Czego chcieć więcej? :) Co więcej, makaron jest razowy, co sprawia, że danie staje się bardzo sycące!
Pozdrawiam!
Luna

10 komentarzy:

  1. Jakos nie moge sie przekonac do makaronu na slodko... Za to zurawine uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. makaron na słodko jadałam w rodzinnym domu i był pyszny! z białym serem, jogurtem, czy sosem truskawkowym pyszności :) takie śniadanko - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no po takim śniadaniu na pewno od razu lepiej się patrzy na cały dzień w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam makaron z białym serem :D Ale u mnie to zawsze był pomysł na obiad. Muszę kiedyś spróbować rano tego zestawu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja cęsto grycanym pełnoziarnistym zastępowała płatki owsiane do mleka ryzowego, orzechów i owóców lub zanurzony w koktajlu z banana z orzechami i susonymi owocami, bajka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm energia na cały poranek! ;) i do tego przepysznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezły zestaw na dzień dobry, chociaż osobiście pochwalę przepisy z stąd na baraninę :D wypas owiec

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie wypieki to miód na moje oczy :) Świetnie ci to wychodzi, jeszcze kurs barmański i możesz otwierac bistro :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł na dobre rozpoczęcie dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śniadanie to najważniejszy posiłek więc powinno być pełnowartośiowe i to zdecydowanie. Powinno dać nam siłę na rozpoczynający się dzień :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...